Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je ena izmed najbolj priljubljenih oblik digitalnega oglaševanja za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in neposredno prodajo izdelkov in storitev. Z več kot dvema milijardama uporabnikov je Facebook učinkovito orodje za gradnjo in vzdrževanje odnosa s ciljnimi kupci ter oglaševanje specifični publiki.

S pomočjo Facebook oglaševanja in oglaševanja na Instagramu izberite pravi tip kampanje, dosezite izbrano ciljno občinstvo, določite svoje oglaševalske cilje, merite konverzije, testirajte različne kreative in nagovore, pozovite uporabnike k akciji, eksperimentirajte z izborom različnih vrst oglasov, pridobivajte kontakte, optimizirajte svoje oglase in ponovno ciljajte obiskovalce svoje spletne strani. Ugotovite, kako lahko Facebookov pametni algoritem izkoristite za to, da najbolj učinkovito in z najnižjimi stroški dosežete zastavljene cilje.

Ugotovite, katere metrike so najpomembnejše pri optimizaciji vaših kampanj. Naučite se kreirati personalizirane oglase, do katerih imajo uporabniki afiniteto, ki jih je lažje kreirati in imajo bistveno višjo stopnjo konverzij. Z remarketingom pociljajte tiste uporabnike, ki so opustili nakup in jih prepričajte, da ga dokončajo, obenem pa z navzkrižno prodajo povečajte povprečno vrednost nakupa.

Prebirajte naš blog in poiščite napotke za izboljšanje rezultatov Facebook oglaševanja ter ideje, kako doseči nove potencialne kupce.

Digitalni marketing, Facebook oglaševanje, Google Ads oglaševanje, LinkedIn oglaševanje
OGLAŠEVANJE V 2023 TER IZZIVI, S KATERIMI SE SOOČAMO
23. 1. 2023 • Tanja Golčman
Človek, ki je naredil napako in se jezi
Facebook oglaševanje
5 glavnih napak pri Facebook oglaševanju
25. 10. 2021 • Tanja Golčman
Zakaj se podatki o konverzijah na Facebooku in v Google analitiki ne ujemajo?
Facebook oglaševanje
Zakaj se podatki o konverzijah na Facebooku in v Google analitiki ne ujemajo?
24. 2. 2020 • Jure Veber
Facebook oglaševanje
Kako povečati prepoznavnost blagovne znamke s Facebook oglasi?
9. 4. 2019 • Anja Rus
Personalizirajte oglaševanje z dinamičnim remarketingom
Facebook oglaševanje
Personalizirajte oglaševanje z dinamičnim remarketingom
15. 10. 2018 • Jure Veber
Facebook oglaševanje
Razbijamo mite: Facebookova ocena relevantnosti
10. 10. 2018 • Sara Črnič
Facebook oglaševanje
GDPR: 9 vročih vprašanj (in odgovorov) za oglaševalce na Facebooku
23. 5. 2018 • Anja Rus
Facebook oglaševanje
Kako oglaševati na Instagramu?
17. 1. 2018 • Anja Rus
Facebook oglaševanje
Organsko ali plačano – kako doseči ciljno občinstvo na Facebooku?
4. 9. 2017 • Anja Rus
Facebook oglaševanje
Ciljna občinstva so nove ključne besede
15. 6. 2017 • Anja Rus
Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.